Czy ekrany LED jako reklamy usług gwarantują lepsze docieranie do potencjalnych klientów?

Docieranie do jak najszerszego spektrum możliwych klientów dzięki wykorzystaniu tablic LED stało się powszechnym działaniem kilka lat temu. Ruchome reklamy na tablicach lub ekranach nie muszą jednak okazać się pewną i trafioną inwestycją – sukces kampanii reklamowej zależy od większej ilości zmiennych.

Trafne jest przekonanie prezesów, że klient XXI wieku to osoba otwarta, oczekująca nowoczesnych rozwiązań, jednocześnie użytkowych i nieprzeszkadzających np. przez zbyt skomplikowaną funkcjonalność. Ekran LED jako forma reklamy i dotarcia do klienta nie jest obecnie nowinką techniczną, aczkolwiek cały czas szczyci się wysokim procentem przekonywania odbiorców.

Jak uważasz? Czy informacje na opisywany temat są niezwykłe? Jeśli tak, to przejrzyj tekst (https://ewinietki.pl/winiety/slowenia), a znajdziesz w nim dużo fantastycznych wiadomości, które przykują Twą uwagę.

ekrany LED

Autor: Billie Ward
Źródło: http://www.flickr.com

Stwierdzenie, iż reklama świetlna którą pokazuje ekran LED czy też telebim jest innowacyjna i trafiająca do klienta, było bardziej trafne, ale kilka lat temu. Specjaliści od marketingu, zwłaszcza strony graficznej, ostrzegają optymistycznych dyrektorów firm, że niedopilnowanie pewnych kwestii później obróci się w przeszacowaną inwestycję.

I nie jest to tylko kwestia zainstalowania ekranu, dzięki któremu reklama „zwróci” się w postaci przyszłych klientów, jednak po dłuższym niż zaplanowano czasie. Nie można również określić efektywności reklam na ekranach, która zależy od kilku zmiennych. Wśród nich najważniejsze są kampania reklamowa i lokalizacja nośnika (powierzchnie reklamowe). Na przykład „pasek” LED o wymiarach 20 centymetrów na dwa metry to koszt dla inwestora rzędu dwóch tysięcy złotych. Za podobną kwotę mielibyśmy billboard lub tablicę ogłoszeniową o zdecydowanie większych gabarytach, o ilości ulotek dawanych w centrach miast nawet nie mówiąc.

Dioda led niebieska

Autor: unbekannt270
Źródło: http://www.flickr.com
Przy upewnianiu się w trakcie zakupu ekranu warto skorzystać z porad fachowców od reklamy czy tych inwestorów, którzy z własnego doświadczenia potrafią ocenić trafność wkładu pieniędzy w tą formę promowania. Dyskusja o poglądach na sprawę to jedna składowa, w przypadku lokowania telebimów na gruntach lub dachach obcych budynków wymagane jest posiadanie zgody prawnej lub spisanie zgłoszenia. Pozostają też sprawy czysto nakładowe, w przypadku udanej lokalizacji warto zastanowić się nad kupnem droższego ekranu, jak medas-media. Ważne by wielkość szła w parze z jakością. Migające światła i powtarzające się usterki będą odebrane jako antyreklama.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*